söndag 9 maj 2010

Böppa Pike Open 2011 ??

Jag hoppas på fortsättning av Böppa Pike Open.
Helt klart en av dom trevligaste tävlingar ja varit på . Extremt bra med "Lunch Paus " Så lagen kan träffas och dra lite fiskehistorier och få nått svalkande i strupen !
Måste säga att ALLA deltagande lagen hade skön attityd på sant "Åsa-Nisse Mane´r". de tjoades och garvades vilt !

Inför 2011 års tävling hoppas jag på en Båtlimmit på 20 båtar . De ä bara ett förslag från min sida...
Samt att alla lag från iår har naturligtvis företräde !

Tyvärr så somnade jag ifrån efterfesten... Vilket ja skäms enormt för ! Jävligt orutinerat ...
/ Hur fan tänkte ja- Sova 20 min ?? det blev 14 timmar... 

Jag vill åxå passa på att tacka alla Arrangörer och lag som ställde upp. Snyggt jobbat !


Vi ses go vänner !

// Humpe Höijer

1 kommentar:

  1. Klart det ska bli en fortsättning. Kanske får hitta på nya regler så vi får en riktig teamtävling också.

    Nu får vi se vart nästa tävling blir.

    SvaraRadera